Tävling - bli en karaktär i I Hate Myself For Loving You!

Tack för alla underbara kommentarer! Här kommer er "belöning" :D

FÅ DIG EN EGEN KARAKTÄR I MIN NOVELL - I HATE MYSELF FOR LOVING YOU!

Där är enkelt, svara på frågorna här under, och maila dem till [email protected] (OBS! Bara två L) innan den 19 oktober så väljer jag den jag tycker bäst om.

Vad heter du?
Har du något smeknamn?
Om du skulle beskriva dig själv, vad skulle du säga? (Båda utseende och personlighet)
Vad är det som gör dig speciell?
Vad gör du på fritiden?
Är det något mer du vill säga?

Jag kan inte säga vem man skulle få vara i storyn, meen hon/han (kan vara båda :p) kommer vara med rätt mycket...


Kommentarer
Postat av: julia

jag heter Julia Björfeldt, kallas JB.

Jag är ganska kort, 157 cm.. har medellångt brunt hår och knallblåa ögon. har hört hela mitt liv att jag är jätte glAD hela tiden såå:)



det som gör mig speciell är väll att jag försöker sätta mina behov åt sidan, och va där för mina närmaste kompisar. på fritiden så är jag med mina kompisar, festar lite då och då, går på bio och läser :D



Kram Julia :D

2011-10-19 @ 07:47:10
Postat av: julia

jag kommenterade här till tävlingen, men det syns ju inte att man har gjort det ?

2011-10-26 @ 22:09:49



Hej och välkommen till kommentarerna!
Kommentera gärna vår noveller eller vad det nu är du vill kommentera om. Men om kommentaren är taskig eller kränkande för någon av oss eller våra läsare så kommer vi ta bort kommentaren omedelbart. Annars får ni kommentera hur ni vill :)

/Erika och Julia


Kommentera inlägget här:

Vad är ditt namn?
Klicka så kommer datorn ihåg dig :P

Mail adress? Det är bara Julia och Erika som ser den ;)

Blogg/hemsida? Har du en?

Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0