TÄVLING!

Ha-ha! Nu har jag klurat ut en fin liten tävling här :) Så här går det till:

1. För att få en lott så kommenterar du bara att du är med.
För att få två lotter så kommenterar du och lägger upp någon av bilderna nedan eller gör en egen bild :)

UPDATE: Bilden ska du lägga upp på din blogg.

2. Du väntar tills tisdag den 5/6 för att jag ska lotta ut en vinnare.

Bilder:







Ja. Ni märker nog vad som man vinner... men jag kan ju säga det ändå!

PRIS: Du vinner möjligheten att få de tre näst kommande kapitlena av I hate myself for loving you en eller två dagar innan alla andra på mail.

Hoppas ni är med och tävlar :D


Kommentarer
Postat av: emmaa

Jag är med och tävlar ,http://novellls.blogg.se/images/2011/luke-3_140718111.jpg

2011-04-01 @ 21:56:56
Postat av: Maja<3

I <3 I hate myself for loving you!! Jag vill vara med i tävlingen:)



Asså... Jag vill gärna ha två lotter... Mej jag kan inte kopiera in bilden... Det blir bara så här då: http://novellls.blogg.se/images/2011/zelena-0_140714022.jpg



Hoppas jag får två lotter..



Hare gött /Maja <3

2011-04-01 @ 22:11:50



Hej och välkommen till kommentarerna!
Kommentera gärna vår noveller eller vad det nu är du vill kommentera om. Men om kommentaren är taskig eller kränkande för någon av oss eller våra läsare så kommer vi ta bort kommentaren omedelbart. Annars får ni kommentera hur ni vill :)

/Erika och Julia


Kommentera inlägget här:

Vad är ditt namn?
Klicka så kommer datorn ihåg dig :P

Mail adress? Det är bara Julia och Erika som ser den ;)

Blogg/hemsida? Har du en?

Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0