Ang. I hate myself...

Heej.

Som ni alla nog märkt så har inte I hate myself kommit upp på typ 2 veckor. Jag har inte rikigt hunnit skriva så mkt på det. Har precis fårr klart BSC och det tog ett tag! Men nu är jag nästan klar så den kanske kommer upp i kväll eller imorgon! Men här får ni i alla fall ett liiiitet smakprov:

”Jag vet hur det känns. Som med mina föräldrar, jag vill hjälpa dem att sluta men jag vet inte hur. Jag testade att hälla ut all sprit hemma men då blev dem bara arga och slog mig. Då tog jag med mig Joy – som är min hund – och gick ut” Hans liv verkade vara så… jobbigt. Så annorlunda från mitt. Han hade det svårt, och när han pratade om det såg han så plågad ut. Jag tyckte synd om honom. Jag reste mig upp och gick runt bordet och gav honom en kram. Jag kände hur min axel blev blöt av hans tårar.

”Det är okej. Det kommer bli bra. Och om dem inte blir bättre så kommer du få flytta hemifrån snart och då kommer du få slippa dem.” mumlade jag i hans öra.


Så? Vad tycks? Tror ni att kapitel 2 kmr bli bra?

/Erika

Kommentarer
Postat av: Johanna/ Moonlight

Absolut att den blir;)

2010-10-23 @ 21:56:37



Hej och välkommen till kommentarerna!
Kommentera gärna vår noveller eller vad det nu är du vill kommentera om. Men om kommentaren är taskig eller kränkande för någon av oss eller våra läsare så kommer vi ta bort kommentaren omedelbart. Annars får ni kommentera hur ni vill :)

/Erika och Julia


Kommentera inlägget här:

Vad är ditt namn?
Klicka så kommer datorn ihåg dig :P

Mail adress? Det är bara Julia och Erika som ser den ;)

Blogg/hemsida? Har du en?

Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0