Heartless Love Kapitel 5

Här får ni kapitel 5 =)


                                                                    Kapitel 5
                                                                   Edwards Pov
Nej! var var hon? hur kunde jag va så ouppmärksam? Jag hoppade ut genom fönstret med Alice i släptåg. Hon skulle aldrig komma undan

med detta, fast vi kunde inte bråka nu. Vi måste hitta Bella. Vi följde hennes spår till flygplatsen. Jag svalde. Vi gick in och fram till

personalen.
"Isabella Swan?" frågade Alice.
"Isabella, jag ska kolla i min data."
"Här. Hon åkte för en timme sen."
"Vart?" Nästan skrek jag.
"Volterra"

 

                                                                   Emmetts Pov
Så. Nu var vi här, vid hotellet Jasper sa att de bodde på. Esme och Carlisle var och frågade vilket rum de hade. Äntligen var de tillbax.
"Så..?"
"De är inte här. De var borta när personalen kom med mat."
"Då får vi spåra de" Sa Rose. Vi gick ut igen och följde deras dofter.


                                                              Några timmar senare.
NEJ de var på väg till Volterra, men BELLA. Varför har jag en så korkade bror? Vi satt på planet när jag kände en välbekant lukt. Eddie!

Han satt framför mig! Jag knackade på hans axsel.
"Varför tar du BELLA till Volterra?! Jag trodde du ville skydda henne?!" skrek jag.
Han verkade plågas av det jag sa, rätt åt han. Att riskera sin flickväns liv!
"H..hon är inte här. Hon rymde från hotell rummet och tog planet före oss."
"VA?!" var allt jag fick fram.


                                                                   Bellas Pov
Jag gick med skakiga steg in till Aro Caius och Markus. Det var inte längesen jag var här 
"Bella?" sa Aro. Han verkade förvånad.
"Jag att ni letar efter mig...men snälla gör mig till en vampyr!"
"Hm, på ett vilkor." JA! vad som helst.
"Vad som helst!"
"Att du blir en av oss."


Förra kapitlet var också kort ju så nästa blir extra långt =)
KOMMENTERA!!

Ha det bäst
//Julia


                                                                    


Kommentarer



Hej och välkommen till kommentarerna!
Kommentera gärna vår noveller eller vad det nu är du vill kommentera om. Men om kommentaren är taskig eller kränkande för någon av oss eller våra läsare så kommer vi ta bort kommentaren omedelbart. Annars får ni kommentera hur ni vill :)

/Erika och Julia


Kommentera inlägget här:

Vad är ditt namn?
Klicka så kommer datorn ihåg dig :P

Mail adress? Det är bara Julia och Erika som ser den ;)

Blogg/hemsida? Har du en?

Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0